این هفته از کل قسمت هایی که از نقطه چین پخش شد مسلما قسمت انتقادپذیری از همه مهمتر بود. تقریبا انواع انتقادهایی که به برنامه نقطه چین شده بود را مورد بحث قرار داد از نوع سالم تا مغرضانه. وقتی بامشاد تعداد زیادی برگه نظرخواهی را بر علیه اردل پر کرد و در صندوق انتقادات و پیشنهادات انداخت یادم به مطلب قبلی خودم افتاد که احساس کرده بودم روزنامه اعتماد در قسمت پاسخ به خوانندگان به جای نظرات خوانندگان نظرات دست اندرکاران و نویسندگان خودش را چاپ کرده و در واقع به اسم این وآن به انتقاد از نقطه چین می پرداخت. هر چند نگارش کسانی که از نقطه چین انتقاد کرده بودند به نوع نگارش نویسندگان خودشان یعنی نویسندگان اعتماد خیلی شبیه بود ولی به هر حال مدرکی ندارم. پس زیاد جدی نگیرید شاید این حرفها در همان قالب طنز گفته شود بهتر باشد چون برای شوخی دلیل و مدرک لازم نیست.کلا برنامه خوبی بود.همان طور که فکر می کردم با گذشت زمان خیلی چیزها روشن شد حالا راحتتر می شود قضاوت کرد.اینکه اصلا سفارشی سازی در کار نبوده و برنامه ای هم که ساخته شده نظر خود سازندگان بوده ولی قصد وغرضی هم برای ناراحت کردن کسی و یا خوشحال کردن کس دیگری درکار نبوده.این روزها دیگر خیالم راحت است . امیدوارم دوباره انتقام گیری بعضی ها شروع نشود که آرامش ما را بگیرد. در ضمن آن مطلب هفته نامه سروش که گلنوش عزیز در قسمت نظرات به آن اشاره کرده را متاسفانه نخواندم مثل اینکه سایت سروش باز نمی شود و از این به بعد باید این مجله را بخریم. به هر حال مطمئنم مطلب جالبی هست.
نظرات 10 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ب.ظ

چرا اینقدر دیر به روز کردی.راستی دیروز یکی از دوستام یه فیلم از یه مهمونی خصوصی مهران مدیری آورده بود با هم دیدیم.همه اونایی که توی فیلم بودن انگاری می دونستن ممکنه فیلم لو بره ودست این و اون بیفته حواسشون به کارشون بود

سلام.رامین مطلب جالبی رو گفته بودی.بچه ها آی دی تو رو خواستن.اگه اشکالی نداره دفعه بعد آی دی تو بذار

بهشید جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:30 ق.ظ http://shahram-nazeri.persianblog.com

سلام فرشاد جان:با اینکه دیر آپدیت کردی ؛ولی مطلب بجایی نوشتی.
به نظر من در برنامه ی انتقاد پذیرها ؛مهران مدیری دوباره و بعد از مدتها از هوش سرشار و زیرکی خاص خود استفاده کرد وپاسخ (به قول خودش)غرض ورزان و کسانی که از طنز آگاهی نداشتند را به خوبی داد.
آپدیت کردم اگر دوست داشتی سر بزن.
پایدار باشی.
یا حق.

بهشید جان از اینکه مرتبا سر می زنی ممنون.
نظرات شما و دیگر دوستان همیشه به من امید میده.این مدت هم مشکلی داشتم که دیر آپدیت کردم.

علی جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ق.ظ

فرشاد سلام؛کجا بودی؟من هر چی این وبلاگتو باز می کردم ؛همون مطلب روزنامه ی جام جم بود؛خیلییم تخصصی بود و هیچی ازش دستگیرم نمیشد !اما حتمی از مدیری حرفه ای دفاع کرده بوده که تو وبلاگت گذاشته بودیش.
میگم این مهمونی خصوصیه که رامین نوشته چه با حال بوده!
خوشم اومد اون طور که نوشته جملگی حواسشون جمع بوده و انگاری با اینکه فیلمشو برداشتن ؛حرف و نقلی توش نبوده!
بازم باید بگیم خوبه این دیگه به بقیه ماجراهای مدیری اضافه نشد ؛وگرنه باز شایعه بود وحرف و نقل و دعوا ! تازه ؛کار هیچی به اندازه ی مهمونی غیر حواس جمع ؛بیخ پیدا نمیکنه!!
اون وقت؛پرونده ی مدیری رو راحت میتونسن ببندن ؛کاری که تو این چند وقته خیلی دلشون میخواس و نتونسن و به نظرم بور موندن!نوشتی خیالم راحت شده...خب این خیلی خوبه که تو و گروهت تو آرامش و صلح بمونین.
خیال مام راحته! راسی فرشاد همسنگرت به وبلاگت سر نمیزنه؟؟اگرم نمیزنه از اون هیچی عجیب و بعید نیس.حتی اگه اون نظر نذاشتن تو وبلاگی باشه که باش همو شناختیم وتو رفاقت شریک شدیم.

علی جون تعجب کرده بودم برای مطلب قبلی نظر نداده بودی.نگو چون تخصصی بوده .آره راست میگی چند سال توی صدا وسیما کار کردن آدمو حواس جمع می کنه که اگه یه بار هم یه مهمونی خصوصی داشتی حواست باشه کسی نتونه آتو بگیره.راجع به همسنگرم والا نمی دونم سر می زنه یا نه اهل وبلاگ نیست.اما تو گروه فعاله.

آزاده جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام
خواستم بگم سایت سروش باز میشه ولی اون شمارهء مورد نظر هنوز در سایت گذاشته نشده.
مورد دیگه اینکه اگه به کانالهای ماهواره دسترسی داشته باشین ، هفتهء دیگه قراره آقای مدیری مهمان برنامهء « چشم انداز » در شبکهء « جام جم ۲» باشه . البته قرار بود این هفته باشه که صبح نتونسته بود بیاد ولی به برنامه تلفن زد و گفت دیشب تا ساعت ۵/۲ ، ۳ سر ضبط برنامه بوده و نتونسته بود بیاد. این برنامه ساعت ۵/۷ صبح پخش میشه و تکرارش حدود ساعت ۵/۲ بعد از ظهره.

آزاده عزیز از لطف همیشگیت ممنون.و از خبرهای دست اولت.
از مصاحبه ای هم که برام فرستادی و می فرستی هم ممنون.خیلی مخلصیم

زینب جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام علیرضا جان . ببخشید می گم قضیه این مهمونی چیه می شه به ما هم بگین؟
در ضمن آزاده جون ایمیلی یا سایتی ندارن تا ما باهاشون در تماس باشیم؟
یا همین اقا رامین . اگه می تو نین ایمیلشون رو به من بگین
ممنون می شم اگر بهم ایمیل بزنین


زینب عزیز من خودم چنین فیلمی ندیدم.اما رامین که غیر از اینکه از خوانندگان وبلاگ من هست از دوستان نزدیک من هم هست این فیلمو دیده وگویا یه مهمونی خصوصی معمولی بوده ولی آتو به دست کسی نمی ده و در مورد آزاده و رامین
من آی دی هر دو رو دارم ولی اگه خودشون اجازه ندن من نمی تونم به شما بدم.امیدوارم خودشون دفعه بعد آی دی شونو بذارن.البته اگر اشکالی نداره و خودشون دلشون بخواد.

گلنوش جمعه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:44 ب.ظ http://golnoosh-m.persianblog.com

فرشاد جان سلام؛ راستش کمی نگرانمون کرده بودی ؛از اینکه دوباره برایت اتفاقی افتاده باشد ؛ ترسیدیم ....شاید هم عادت کردیم که مطالبت را زودتر بخوانیم ؛چون حرف دل همه ی طرفداران مهران عزیز است و خواندنش همیشه ما را آسوده میکند.
مطلب روزنامه ی سروش را برای گروه فرستادم ...چون تا قبل از اینکه شماره ی جدید فروش نرود و از تاریخش نگذرد در سایت مخصوص به خودش باز نمیشود؛به خاطر همین مطلب را تایپ و به گروه ارسال کردم.امیدوارم این مقاله ی خوب و منصفانه حسن ختامی باشد بر این مشکلات اخیر که همه مان را رنجاند و ناراحت کرد ؛و از همه بیشتر مهران عزیزمان را ؛که البته خود با برنامه ی تیز هوشانه ی انتقاد پذیرها ؛همان طور که در مطلبت ذکر کردی؛دیگر حرفی برای گفتن باقی نگذاشت و پاسخش در قالب داستانی آن برنامه ؛ ذهنهای زود باوران را اقناع و قلبهای ما را آرام ساخت.
در رابطه با برنامه ی چشم انداز که( خانم آزاده) لطف کرده بودند و خبرش را در این جا اعلام کرده بودند.
از ایشون خواهش میکنیم که روز پخش این برنامه رو هم مثل ساعتش دقیق اعلاکم کنند ...حالا یا به خود فرشاد عزیز و یا به هر صورت دیگری که براشون امکان داره....چون مصاحبه های مهران با این برنامه همیشه دیدنی و جالب بوده....باز هم از ایشون متشکریم .
فرشاد جان امیدواریم خیال همه ی طرفداران و دوستداران حقیقی مهران عزیزمون از این پس همیشه راحت باشه ؛چرا که عدل روزگار نخواهد گذاشت نامردمانش ؛به آرامش و حقیقت راستین محقانش ؛خلل و خدشه ای وارد سازند.
می دانیم و باور داریم.

گلنوش عزیز.شما همیشه به من لطف داری.مثل اینکه آزاده خانم قبل از من به شما جواب دادن.از مطالب پر احساست هم ممنون.و چون بیتا و کتی در وبلاگ طرفداران مدیری این مطلب سروش رو گذاشتن من دیگه این کارو نمی کنم.راستش یه کم مصدومیتم ریشه دار شده بود و یه مدت گرفتارم کرد که حالا همه چیز به خیر گذشت.

آزاده شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:45 ب.ظ

سلام
گلنوش جان ازت ممنونم. یادداشتهات همیشه شیرین و با احساسه. دیروز آقای مدیری گفت هفتهء آینده در برنامهء « چشم انداز » که بطور زنده پخش میشه حضور خواهد داشت.
ساعت برنامه هم ۵/۷ صبح جمعه به وقت ایران و از شبکهء « جام جم ۲ » هست. تکرار برنامه هم حدود ساعت ۵/۲ بعد از ظهره .
زینب جان برای تو هم حتما ایمیل میزنم.

سمیرا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام عجب که تو اومدی.دیگه نا امید شده بودم .خوب نوشته بودی ولی دیر نوشته بودی.راستی نمی دونی نقطه چین نود قسمت ضبط میشه یا بیشتر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سمیرا جان نقطه چین تا قسمت صد و بیستم ادامه خواهد داشت

علیرضا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ب.ظ http://m-modiri.persianblog.com

سلام - خوشحالم که دوباره آپدیت کردی - مطلبت هم مثل همیشه حرفه ای بود !!! - خسته نباشی و بمن هم سر بزن !!!
WWW.M-MODIRI.PERSIANBLOG.COM

بیتا دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ب.ظ http://modiri-fans.persianblog.com

salam farshad jan mamnoonamke be man sar zadi nemidoonam bayad che joori azat tashakor konam dar mored khabari ham ke shoma va azadeye aziz dadin mamnoonam kash mitoonestim mehrano dar shabakeye3 bebinim ke az khodesh mige nemidoonam ta key mikhan ba oo enchenin raftar konan bazam sar bezan va nazareto begoo chon baram kheyli moheme

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد